FAQs

Najważniejsze pytania dotyczące P&H

Jak szybko otrzymam przesyłkę?

W zależności od opcji dostawy, którą wybierzesz przy składaniu zamówienia, oferujemy...

  • Lizbona, Portugalia: Poniżej 1 godziny! (€2.4 + VAT)
  • Portugalia kontynentalna i wyspy: 1-5 dni
  • Warszawa, Polska: Poniżej 1 godziny! (€2.4+ VAT)
  • Reszta Polski: 24 godziny
  • Reszta UE: 1-5 dni

Dostawa jest dostępna siedem dni w tygodniu w godzinach 8.00 - 21.00.

Czy wysyłacie przesyłki za granicę?

W tej chwili projekt P&H koncentruje się na krajach europejskich. Nie wyślemy przesyłki do kraju w UE, w którym nasze produkty są nielegalne.

Jakie metody wysyłki są dostępne?

Oferujemy różne metody wysyłki w zależności od Twojej lokalizacji, odwiedź stronę zamówienia, aby dowiedzieć się jakie są Twoje lokalne opcje.

P.S Dążymy do tego, aby wysyłka była jak najtańsza.Dyskretnie dokładamy 5€ do tańszej wysyłki dla każdego klienta, aby Twoje wrażenia z zakupów były jeszcze lepsze.

Informacje o płatnościach

Jakie metody płatności są akceptowane?

W przypadku płatności kartą, akceptujemy karty Visa i Mastercard, a także wielu lokalnych wydawców kart debetowych. Prosimy o kontakt z nami, jeśli masz problemy z lokalnym wystawcą karty. 

Staramy się jak najszybciej wprowadzić możliwość płatności za pobraniem w całej UE. Obecnie przyjmujemy płatności za pobraniem w Portugalii, Polsce i Rumunii. 

To wciąż za mało? Nie martw się, oferujemy również MBway i bezpośredni przelew bankowy.

Czy kupowanie online jest bezpieczne?

Na zaufanie trzeba zapracować, nie jest ono czymś oczywistym.

Rozumiemy, że Twoje dane bankowe są dla Ciebie ważne i nie oczekujemy Twojego zaufania od razu. Kupowanie rzeczy online może być stresujące, więc aby złagodzić Twoje obawy zdecydowaliśmy się zaoferować niezliczoną ilość innych opcji płatności oprócz MBWay, przelewów bankowych i innych. 

Ale aby odpowiedzieć na pytanie, tak, kupowanie online z P&H jest bezpieczne.

Zamówienia i zwroty

Jak złożyć zamówienie?

Wystarczy przejrzeć sekcję "Apteka" na naszej stronie internetowej, wybrać produkty, które Cię interesują, dodać je do koszyka i kontynuować do kasy, aby dokonać zakupu.

Jak mogę śledzić moje zamówienie?

Nie chcemy, aby nasze życie było jeszcze bardziej skomplikowane niż jest.

Dokładamy wszelkich starań, aby nasi kurierzy mogli śledzić wszystkie nasze paczki.

Każde zamówienie otrzymuje numer śledzenia, jest ono dostępne w sekcji Twojego profilu na stronie internetowej.

(chyba że sami dostarczymy Ci paczkę bezpośrednio, co zazwyczaj odbywa się w czasie krótszym niż 1 godzina)

Jak mogę anulować lub zmienić moje zamówienie?

Staramy się wysyłać wszystkie zamówienia w ciągu 24 godzin od poniedziałku do piątku. Jeśli jesteś bardzo szybki i chcesz zmienić swoje zamówienie (a my jeszcze go do Ciebie nie wysłaliśmy), kliknij na zielony dymek po prawej stronie ekranu i porozmawiaj z jednym z naszych konsultantów.

Jak mogę zwrócić produkt?

Wszelkie produkty nienaruszone i niezadowalające kupującego (Państwa) są uprawnione do pełnego zwrotu pieniędzy w terminie 30 dni. 

Z kim powinienem się skontaktować, jeśli mam jakieś pytania?

Proszę kliknąć na zielony dymek po prawej stronie ekranu lub kliknij tutaj. aby wysłać e-mail do przedstawiciela, który pomoże Ci od razu.